Neprisijungiate prie svetainės administravimo?

Kartą į mėnesį gauname laišką, kad konkretus klientas nebegali prisijungti su turimais prisijungimais prie savo svetainės redagavimo.

Visais atvejais, kliento turimi prisijungimo duomenys yra tie, kurių ir reikia, tačiau, vis tiek, prisijungti nepavyksta – kodėl?

Variantų gali būti visai nemažai, kad ir pvz.  tuo metu kompiuteryje suaktyvinta lietuviška klaviatūra, todėl rašydami slaptažodį nematote, kad vietoj tokių simbolių kaip ! @ # $ % ^ & * +  rašote Ą Č Ę Ė Į Š Ų Ū Ž ir pan.

 

Tačiau dažniausiai būna kažkuri viena, iš šių priežasčių:

  • arba kopijuojant slaptažodį, netyčia pažymėjote ne tik slaptažodį, bet ir tarpo simbolį prieš arba už slaptažodžio. TARPAS irgi yra SIMBOLIS, tad su juo gaunasi jau visai kitas slaptažodis.
  • arba, vedant slaptažodį ranka, sumaišėte simbolius, pvz. „i“ didžiąją raidę ( I ) palaikėte  „L“ mažąja ( l ), arba pvz. skaičių nulį ( 0 ) palaikėte didžiąjao“ ( O ) raide ir pan.

Pirmąją priežastį lengva patikrinti:

Nusikopijuokite slaptažodį ir vietoj to, kad įklijuotumėte jį iškart į slaptažodžio laukelį, pabandykite įklijuoti pvz. į Word programą – greičiausiai pamatysite, kad įklijavote slaptažodį su tarpo simboliu.
Nusikopijuokite iš naujo iš Word programos – tik dabar jau be tarpo simbolio prieš arba slaptažodžio.

 

P.S.

DIDŽIOSIOS ir mažosios raidės yra traktuojamos kaip skirtingi simboliai.

 


 

Jeigu nežinote/pametėte/neberandate savo prisijungimų:

  • eikite adresu http://svetaine.lt/klientams/priminti.html
  • įveskite el. paštą su kuriuo užsisakėte svetainę svetaine.lt sistemoje (į kurį gaunate sąskaitas)
  • bei saugos kodą iš sugeneruoto saugos paveiksliuko.

Tai padarę, gausite laišką į savo, kaip užsakovo,  pašto dėžutę – kaip prisijungti.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *