Kadangi šiandien penktadienis, siūlome atsipalaiduoti ir paskaityti telefoninio pokalbio išklotinę. Vargšas technikas bando padėti paskambinusiam vairuotojui. Labai juokinga. Tiesa, kartą į metus pas mus irgi pasitaiko po 1 tokį pašnekovą, tik jau IT klausimais, tai tada tikrai nejuokinga būna ;)
[Technikas] Vairuotojų techninė pagalba, kuo galime padėti?
[Vairuotojas] Šita… Mašina neužsiveda…
[Technikas] Aišku. O kokia markė, modelis? Kelintų metų?
[Vairuotojas] O aš… O velniai ją žino! Aš ją į parduotuvę važinėti nusipirkau, iš kur man žinoti…
[Technikas] Gerai, gerai, nusiraminkit. Pamėginsim apsieiti ir be to (atodusis). O bake yra benzino?
[Vairuotojas] Hm… Bake benzino, sakai… O kaip sužinot?
[Technikas] Prietaisų skydelyje pažiūrėkit. Kur rodyklė? Ant E ar ant F?
[Vairuotojas] O kur tas prietaisų skydelis?
[Technikas] Jis iš kart už vairo, jei sėdite vairuotojo vietoje.
[Vairuotojas] O! Matau… Taip taip… O čia tų rodyklių pilna, į kurią žiūrėt?
[Technikas] Žiūrėkit į tą, šalia kurios parašyta E ir F. Ten dar mažytė benzino kolonėlė turėtų būti nupiešta.
[Vairuotojas] Aaaa! Matau, rodo, kad nulis.
[Technikas] Kaip nulis?
[Vairuotojas] Na, taip. Nulis, ir viskas, o dar salia ‘x1000′. Čia gal mašinos modelis? ‘X-tūkstantis’? Toliau skaityti Kas būtų, jeigu automobilių vairuotojai būtų tokie pat nuovokūs, kaip ir kompiuterių naudojai?